Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adwokat
Autor Wiadomość
elacara
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,262
Dołączył: Feb 2019
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #1
Adwokat
Po pięciu latach małżeństwa coraz częściej myślę po prostu o rozwodzie. Nie mam żadnego doświadczenia z sądami, mamy małe dziecko (2 lata). Nie wiem, co robić, bo życia zawodowego u mnie brak, żyję za pozwoleniem partnera właściwie, mąż to już za duże słowo. Nie mam pojęcia, do kogo się zgłosić. Uprzedzam, że mieszkam w Gdańsku. Jeżeli ktoś w podobnej sytuacji był lub może naprowadzić na specjalistę prawa rozwodowego to proszę serdecznie o kontakt.

Moje poprzednie tematy:
27-10-2020 17:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
pawelpruski
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,518
Dołączył: Sep 2018
Reputacja: 1
Status: Offline
Post: #2
RE: Adwokat
Rozwód w Polsce to praktycznie rosyjska ruletka. Nie masz adwokata to masz rewolwer wręczony z sześcioma kulami, bez pustaka i automatycznie przegrywasz. Widzę, że na tym forum nie siedzą debile, więc tym bardziej doradzam szybki kontakt z adwokatem, specjalizacja rozwód, separacja, alimenty, podział majątku. Przejście przez bagno sądów rodzinnych bez profesjonalnego adwokata to taka udręka, że nawet sobie nie wyobrażasz. Kogo znam i mogę polecić? Kancelaria https://gautier.com.pl, w Gdańsku, do kontaktu Adam Gautier. Świetnie wykształcony prawnik, widziałem często polecany, z czym się absolutnie zgadzam i potwierdzam kwalifikacje.

Moje poprzednie tematy:
28-10-2020 10:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Iryss
Senior Member
****

Liczba postów: 446
Dołączył: Mar 2018
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #3
RE: Adwokat