Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Adwokat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Po pięciu latach małżeństwa coraz częściej myślę po prostu o rozwodzie. Nie mam żadnego doświadczenia z sądami, mamy małe dziecko (2 lata). Nie wiem, co robić, bo życia zawodowego u mnie brak, żyję za pozwoleniem partnera właściwie, mąż to już za duże słowo. Nie mam pojęcia, do kogo się zgłosić. Uprzedzam, że mieszkam w Gdańsku. Jeżeli ktoś w podobnej sytuacji był lub może naprowadzić na specjalistę prawa rozwodowego to proszę serdecznie o kontakt.
Rozwód w Polsce to praktycznie rosyjska ruletka. Nie masz adwokata to masz rewolwer wręczony z sześcioma kulami, bez pustaka i automatycznie przegrywasz. Widzę, że na tym forum nie siedzą debile, więc tym bardziej doradzam szybki kontakt z adwokatem, specjalizacja rozwód, separacja, alimenty, podział majątku. Przejście przez bagno sądów rodzinnych bez profesjonalnego adwokata to taka udręka, że nawet sobie nie wyobrażasz. Kogo znam i mogę polecić? Kancelaria https://gautier.com.pl, w Gdańsku, do kontaktu Adam Gautier. Świetnie wykształcony prawnik, widziałem często polecany, z czym się absolutnie zgadzam i potwierdzam kwalifikacje.
Nikt z góry nie zakłada, że się rozwiedzie. Jednak życie niesie i takie scenariusze. Trudno tylko do tej roli się przygotować. Ja swój rozwód bardzo przeżyłam. Dobrze, że miałam wsparcie młodszej siostry i dobrego adwokata, Łukasza Węgłowskiego z kancelarii Węgłowski. Mega profesjonalnie zajął się wszystkim od początku do końca. Dobrze, że mam już to wszystko za sobą.
Od samego początku znajdź dobrego adwokata, nawet sporządzenie pozwu ma znaczenie, niech zrobi to za Ciebie. U mnie mec. Cejrowski z Tczewa zajął sie wszystkim i doprowadził ostatecznie do mojej wygranej - orzeczenie winy męża, wysokie alimenty tez dla mnie i teraz czekam na podział majątku