Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobre zaoczne studia
Autor Wiadomość
Tapikur
Posting Freak

Liczba postów: 1,217
Reputacja: 0
Status: Offline
Dobre zaoczne studia
Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarzad...259,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.

Moje poprzednie tematy:
30-10-2018 21:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
monikabert90
Posting Freak

Liczba postów: 2,841
RE: Dobre zaoczne studia
Mi marzą się od dawna studia farmaceutyczne wymagania jednak jak wiadomo są tam dość wysokie. Może są tutaj jakieś osoby, którym udało się dostać na ten kierunek? Ja słyszałam, że kluczowe jest solidne przygotowanie z chemii i biologii, a także pasja do nauk ścisłych.

Moje poprzednie tematy:
22-02-2025 14:32
magda676
Posting Freak

Liczba postów: 3,283
Od jakiegoś czasu rozglądam się za odpowiednim kierunkiem dla siebie. Myślę, że interesująca może być oferta https://ult.edu.pl/studia-online/ . Dotyczy ona studiów online i przyznam szczerze, że dla mnie byłaby to najlepsza opcja, aby łączyć studia i pracę.

Moje poprzednie tematy:
28-02-2025 09:22
fatyka
Posting Freak

Liczba postów: 4,940
Świetnym rozwiązaniem mogą być również studia rachunkowość i finanse warszawa Program nauczania pozwala zdobyć szeroką wiedzę, a wykładowcy podchodzą do studentów z dużym zaangażowaniem, co znacząco wpływa na jakość kształcenia.

Moje poprzednie tematy:
28-03-2025 13:04
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
hiacynta3
Posting Freak

Liczba postów: 1,005