Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E-commerce
Autor Wiadomość
sabinkasanok
Junior Member
**

Liczba postów: 5
Dołączył: Jul 2018
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #1
E-commerce
Witam, mam pytanie odnośnie tego całego e-commerce? Co to właściwie jest? Mam mały sklep z żywnością ekologiczną i ostatnio myślę o tym, żeby zacząć sprzedawać to online? Myślałam o tym żeby sprzedawać to prze takie grupy na FB? Ale no nie wiem... Znajomy mówi, że powinnam założyć sklep w Internecie. Nie znam się za bardzo na tych angielskich terminach i brzmi to jak jakaś czarna magia :/ Macie może jakieś ciekawe książki? Czasopisma? Artykuły, dzięki którym zglebię ten temat? Będę wdzięczna za polecenie czegoś Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Moje poprzednie tematy:
17-07-2018 13:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sabinka1993
Junior Member
**

Liczba postów: 43
Dołączył: Apr 2018
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #2
RE: E-commerce
Nie jest to co prawda książka, ani czasopismo o e-handlu, ale sprawdź sobie koniecznie. Bardzo fajny blog e-commerce. Sama sporo się z niego dowiedziałam. Najbardziej chyba spodobał mi się ostatni artykuł o RODO. Muszę przyznać, że sporo rzeczy o których tam napisali mnie zaskoczyło, więc no... Codziennie się czegoś nowego uczymy i dowiadujemy. Ale to dobrze, trzeba się rozwijać i poszerzać horyzonty, a mnie sprzedaż internetowa bardzo interesuje. Zerknij sobie: https://www.ecommerce2day.pl/
Ps. Widzę, że imienniczka, pozdrawiam serdecznie!

Moje poprzednie tematy:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2018 12:41 przez Sabinka1993.)
17-07-2018 13:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ArekW
Posting Freak
*****

Liczba postów: 816
Dołączył: Aug 2016
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #3
RE: E-commerce