Ja również uważam, że warto ćwiczyć panowanie nad swoimi emocjami - one naprawdę potrafią czasem zagmatwać nasze życie, dlatego inteligencja emocjonalna jest obecnie w cenie.
Och...mi przydałoby się takie szkolenie z zarządzania stresem. Z natury bardzo szybko się denerwuję, a potem zdarza mi się żałować, że z moich ust padło to i owo. Do tego dołożyłabym jeszcze
szkolenie z komunikacji 4change.pl - porozumiewanie się z ludźmi także sprawia mi problemy. Na takim szkoleniu można nabyć także wiedzę z zakresu mowy niewerbalnej, która jak wiadomo jest niezwykle ważna, jeżeli chcemy dobrze zrozumieć naszego rozmówcę.
Ze stresem możńa radzić sobie doraźnie - poprzez ćwiczenia oddechowe, odskocznię do ulubionej książki (choćby pół strony aby "wyczyścić" umysł ze stresora) i tym podobne. Ale są też zachowania, które warto praktykować, gdy jest się podatnym na stres. Ja kiedyś czytałam artykuł co robić w takich sytuacjach i polecam go każdemu:
http://destrudo.pl/skutecznie-radzic-stresem/, czególnie tę opcję z kąpielą i olejkami
Przydałoby mi się takie szkolenie.
Na pewno są przydatne takie szkolenia, przydają się zwłaszcza wtedy, jak się już zacznie pracować. Szkolne nerwy to pikuś w porównaniu z tym, co człowieka czeka w robocie...
Tak więc ja jak najbardziej polecam to szkolenie, wiele się można dzięki niemu dowiedzieć o sobie samym (np. poznać swój typ osobowości, gdyż zapewne na szkoleniu wykonywany będzie
test charakteru), nauczyć (m.in. technik zwalczania stresu), no i przy okazji dobrze bawić (ćwiczenia w relaksacyjnej formie i luźnej atmosferze).
Stres męczy mnie od dzieciństwa. fajnie byłoby się go w końcu pozbyć.
U mnie to samo. Mam przez to wiele niedogodności.
Każde szkolenie jest istotne. Akurat o takim szkoleniu nie myślałam, ale wydaje mi się że
e-learning , będzie też tutaj dobrym rozwiązaniem. Szkolenia przecież można odbywać nie wychodząc z domu. To duże ułatwienie a i wiedze szybciej sie przyswaja.
Takie szkolenie na pewno przydałoby się w większości firm. Co raz się słyszę, a to że szef nerwowy, a to, że kadra nie radzi sobie ze stresem i traci klientów.