Ja uważam, że podstawa to dobra strona www + pozycjonowanie. Są agencje takie jak ta http://weblogistics.pl/seo-pozycjonowani...owych-www/ , które potrafią się tym zająć. Wbrew pozorom nie jest łatwo "pokazać się" w wyszukiwarce więc warto sięgać po usługi firm, które mają doświadczenie w temacie.
W przypadku sklepu internetowego podstawą reklamy są kampanie adwords i reklamy w mediach społecznościowych, ważne jest też pozycjonowanie, warto również wprowadzić jakieś programy lojalnościowe, którzy zatrzymają klientów w sklepie - na http://e-logistics.pl/loyalty-programs-logistics tworzą i obsługują takie programy, warto ich sprawdzić.
Zadbaj o gadżety reklamowe http://gadzetydlafirm.com.pl/ . Myślę, że to to też jest dobra reklama dla firmy. Ciekawe znajdziesz na - myślę, że będziesz zadowolony.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2016 20:00 przez Waright.)
Dobra strona to podstawa ale chociaż to e-sklep to moim zdaniem można się też reklamować w innych miejscach jak chociażby skorzystać z reklamy zewnętrznej. Teraz coraz popularniejsza jest reklama w klubach fitness czy autobusach bądź telebimach
Sklep internetowy oczywiście najlepiej reklamować w sieci, na tematycznych serwisach, blogach i forach, oraz w mediach społecznościowych, a także w wyszukiwarce (pozycjonowanie). Co do założenia e-sklepu, to jakaś platforma będzie chyba najbardziej opłacanym wyborem - w większości takie platformy są bowiem darmowe, warta uwagi jest zwłaszcza http://pasejo.pl
Koniecznie zajrzyj tutaj http://forumdlabiznesu.pl/ To forum ludzi biznesu. Na pewno znajdziesz ram wskazówki, w jaki sposób reklamować firmy, aby działania te były skuteczne. Nie zawsze trzeba wydawać fortuny na kampanie reklamową.
Wydaje mi się, że reklamowanie sklepu internetowego to nie jest krótkotrwały proces. Aby odnieść sukces w sprzedaży internetowej trzeba być po pierwsze cierpliwym, a po drugie konsekwentnym. Dodatkowo działania promocyjne powinny iść kilku - kanałowo, tzn. np. należy pomyśleć o reklamie na FB - stosunkowo szybkie dotarcie do klienta jak i pomyśleć o adwordsach. Ale to nie wszystko - wydaje mi się ze trzeba tez budować markę w takim rozumieniu jak robi to brandblooming: http://brandblooming.pl - chodzi o to aby nie docierać do klienta tylko poprzez tradycyjną reklamę, ale żeby też budować markę, powoli ale sukcesywnie budować świadomość marki wśród docelowych potencjalnych klientów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2017 15:27 przez AskaM.)
Zgodzę się, że e-sklep to najlepiej reklamować w internecie Ja mam lokalny biznes i zastosowałam pozycjonowanie katowice i efekty są widoczne, to co dopiero przy internetowym sklepie