każde biuro na pewno trzeba zaopatrzyć w sprzęt typu
kserokopiarka. Myślę, że nie zawsze warto kupować nowy sprzęt, teraz jest dużo okazji do kupienia dobrego używanego sprzętu tego typu.
A jakie macie meble biurowe i gdzie je kupowaliście ? Ja zastanawiam się czy nie zamówić wszystkiego tu
http://www.mikomal.pl/ bo mają dobry wybór i spoko ceny, tylko jeszcze muszę przemyśleć co mi dokładnie jest potrzebne
Jak macie doświadczenie w tym temacie to będę wdzięczna za jakieś dodatkowe info
Ja szukając odpowiedniej alternatywy dla zwykłego biurka w gabinecie postawiłem na biurka z elektryczną regulacją wysokości blatu od inDESK i jestem bardzo zadowolony. Pierwszy raz z takim rozwiązaniem spotkałem się u siebie w firmie znajomego i tak mi się to spodobało, że już nigdy nie wrócę do starego trybu pracy. Po pierwsze mam zdrowy kręgosłup, który nie jest narażony na różne schorzenia, a po drugie wreszcie praca sprawia mi przyjemność. Ofertę znałazłem na tej stronie
https://indesks.eu/. Polecam się z nią zapoznać
Laptop jest bardzo ważny.
To prawda. Oświetlenie w biurze jest bardzo ważne.
W biurach przy dużych i malych działalnościach, firmach świetnie się sprawdza ten notebook
https://itnes.pl/notebooki/notebooki-del...de-rugged/ Mój brat prowadzacy firmę transportowa jest nim zachwycony. Sprawdza się w różnych warunkach nie tylko w biurze. Do tego jest lekki, poręczny, odporny na wstrząsy a nawet upadki.
mam pytanko, jakiego sprzętu używacie u was w biurach? Nada się waszym zdaniem
kserokopiarka canon? Czy może innej firmy będzie lepsza?