(07-03-2017 15:51)Karo29 napisał(a): [ -> ]Jeśli chodzi o stylowe i nowoczesne meble do biura, to koniecznie zajrzyj tutaj http://homlando.com/meble-biurowe.html , mają naprawdę konkretną ofertę, bo jest z czego wybierać, a same meble są super jakości. Poza tym wiadomo, że zakupy w sieci, gdzie właściwe kilka kliknięć i po robocie, to sama przyjemność, a w dodatku do końca marca tego roku możesz się załapać na darmową dostawę.
Dzięki Karo za informacje, ta darmowa dostawa szczególnie mnie nakłoniła do wejścia na tę stronę. Weszłam i co? I patrzcie
http://homlando.com/fotel-biurowy-malibu...a,492.html ten fotel jest boski. Muszę go mieć w swoim biurze!
Nie zapomnij o drukarce, bez tego ani rusz w firmie. Jak będziesz już szukać takiego sprzętu to zajrzyj na
https://locoprint.pl/ - masz tam mnóstwo drukarek laserowych, atramentowych oraz wiele innych.
Wyposażenie musi być dobre i sprawne, ale warto też zainwestować w wygląd biura, aby przyciągało klientów, a pracownikom dobrze się pracowało. Widziałam takie propozycje fajne u firmy Kli:
http://www.kli.com.pl , może warto zainwestować i dać wnętrzu tożsamości.
Doskonałe, a zarazem praktyczne meble biurowe to podstawa każdego miejsca, gdzie będą się obywać m.in. spotkania z klientami. Ostatnio trafiłam na ofertę mebli do biura Warszawa
http://www.mikomaxsmartoffice.pl/salony/...awa/01-194 wygląda na to, że firma jest bardzo rzetelna i profesjonalna. Mają naprawdę ciekawe oferty mebli biurowych, przynajmniej mnie się osobiście bardzo podobają- są stylowe, nowoczesne i funkcjonalne. Myślę, że świetnie się sprawdzą.
Według mnie biuro powinno być przede wszystkim funkcjonalne. Oczywiście nie zaszkodzi, jeśli będzie przy tym prezentować się stylowo i elegancko, jak tutaj: meble biurowe Kielce
http://impet-meble.pl/
Fakt drukarka jest niezbędna, kserokopiarka też często się przydaje. Ale w obecnych czasach nie trzeba nawet inwestować w zakup takich urządzeń, a przecież nie należą do najtańszych. Można wziąć je na przykład w dzierżawę. Ta firma proponuje tego typu rozwiązania
http://www.otus.pl/. Wówczas ponosi się jedynie koszta papieru, prądu i wydruku - a to tylko 2 grosze od strony. Moim zdaniem oferta warta zainteresowania.
Zawsze w każdej firmy przydają się meble metalowe. Praktyczne, łatwe w myciu szafki, półki regały czy biurka, to jeden z podstawowych elementów wyposażenia. Ja znalazłem super ich propozycje w sklepie
https://meble-arcadia.com/ .Zobaczcie równiez ich szeroką ofertę.
Jak już mowa o biurze to na pewno przyda się w nim
laminator Argo . Ogólnie rzecz biorąc dobre wyposażenie to podstawa i nie powinno się na nim oszczędzać. To w dużej mierze wpływa na to, jak nam się będzie pracować.
W biurze na pewno niezbednym wyposazeniem jest niszczarka. Szczegolnie w dobie ochrony dokumentow, danych osobowych itp - taki sprzet po prostu musi byc. Sa fajne, niewielkie oraz zgrabne niszczarki przybiurkowe, spojrzcie sami jak to wyglada:
http://avarus.pl/produkty/niszczarki-dok...ybiurkowe/
Co wazne, zapewniaja klasy tajnosci.
Samo dbanie o niszczarke pomoze, ale nie zawsze. Czasem trzeba wezwac serwis do niszczarek. Profesjonalny serwis mozna zamowic na stronie:
http://biurosprzet.pl/?p=159
Oferuja:
profesjonalne przeglądy i konserwacja urządzeń,
naprawa niszczarek wszystkich typów,
naprawy w siedzibie klienta,
odbiór uszkodzonego sprzętu na terenie miasta Warszawa,
konfiguracja urządzeń w sieci,
ekspertyzy techniczne,
profesjonalne doradztwo,
wycena napraw.