Witam mam w biurze sporo dokumentów które nie są mi już potrzebne.Poszły by na śmietnik ale z racji RODO nie mogę tego zrobić są nich dane osobowe.Nie mam niszczarki.Przydała by się
utylizacja dokumentów ?Mają iść w komin? xd
Ja również uważam, że lepiej jest przenieść dokumenty na dysk i zarządzać nimi w wersji elektronicznej. Firma Primesoft dostarcza zaawansowanych systemów, które umożliwiają takie działania. Na stronie
http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie-d...system-DMS możecie na przykład poczytać sobie o oferowanym przez nich systemie DMS,który świetnie się sprawdza w wielu firmach, polecam
Jeżeli potrzebna jest Ci pomoc w zarządzaniu dokumentami, projektami i innymi tego typu rzeczami, to polecam Ci zerknąć tutaj:
https://www.mtdc.pl/zarzadzanie-projektami. Szkolenia i treningi, na których dowiesz się jak tym wszystkim dysponować i radzić sobie z tym, by się nie pogubić. Polecam, osobiście sama korzystałam z tego w swojej firmie i dało to dobre rezultaty.