Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Instrukcja życia w uniwesum holograficznym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
"Potem nastał głód w kraju, inny niż pierwszy głód, który był za czasów Abrahama" Czyli potem gdy Ezaw sprzedał błogosławione pierworodztwo Jakubowi. Nastał brak żywności w kraju Negeb, którego przyczyną było zniszczenie roślin - rodzaje informacji (2Kron.6, 28) które Wszechmogący Bóg dał na pokarm dla człowieka - rodzaj informacji, wszelką roślinność wydającą nasienie - informacja o całości rodzaju informacji (Rdz.1,29) I wszystkim zwierzętom - rodzaje informacji, którym Wszechmogący Bóg dał na pokarm wszystkie rośliny z nasieniem i bez nasienia (Rdz.1, 30) Inny niż ów pierwszy brak żywności, który był za czasów Abrahama, którego przyczyną był brak częstotliwości i intensywności opadów deszczu - rodzaj informacji nad powierzchnią ziemi - rodzaj informacji (Rdz.12,10) "I poszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, do Geraru" Czyli i przyszedł Izaak do Abimelecha, króla filistyńskiego, potomka Chama (Rdz.10,13-14) Przeklętego - nieświadomego, oddanego szatanowi, by być jego medium (Rdz.9, 25) do Geraru, w którym mieście - państwie było tak, że co do króla należało, do króla, należeć miało, zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.20; 21, 25) "Wtedy ukazał mu się Pan i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o który ci powiem" Czyli wtedy ukazał się Izaakowi Wszechmogący Bóg w mowie słów i rzekł: Nie chodź do Egiptu, ale mieszkaj w kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg "Mieszkaj jako gość w tym kraju, a Ja będę z tobą i będę ci błogosławił, gdyż tobie i potomstwu twemu dam te wszystkie kraje i dochowam przysięgi, którą dałem Abrahamowi, ojcu twemu" Czyli Izaaka ma mieszkać w tym kraju, o którym Izaakowi powie Wszechmogący Bóg, który będzie z Izaakiem, jak był z Abrahamem i będzie swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama, gdyż Izaakowi i potomstwu Izaaka da Wszechmogący Bóg te wszystkie kraje zamieszkałe przez przeklętych potomków Chama (Rdz.9, 25) I dochowa złożonego przyrzeczenia Wszechmogący Bóg (Rdz.12,7; 13, 14-15; 15,18; 17, 8) danego Abrahamowi, ojcu Izaaka (Rdz.26,1-3)
"Rozmnożę potomstwo twoje jak gwiazdy na niebie i dam potomstwu twemu wszystkie te kraje," Czyli rozmnoży Wszechmogący Bóg potomstwo Izaaka jak gwiazdy na niebie, których zliczyć nie można. Tak liczne będzie potomstwo Izaaka dane od Wszechmogącego Boga (Rdz.15,5) i da Wszechmogący Bóg potomstwu Izaaka wszystkie te kraje, w których mieszkają przeklęci - nieświadomi potomkowie Chama (Rdz.9,25) "a wszystkie narody ziemi będą błogosławione przez potomstwo twoje," Czyli a dla wszystkich narodów ziemi będzie swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg w potomstwie Izaaka, synu Abrahama "dlatego, że Abraham był posłuszny głosowi mojemu i strzegł tego, co mu poleciłem, przykazań moich, przepisów moich i praw moich" Czyli dlatego, że Abraham wypełniał mowę słów Wszechmogącego Boga i przestrzegał mowy słów Wszechmogącego Boga, którą nakazał Abrahamowi Wszechmogący Bóg w przykazaniach, przepisach i prawach Wszechmogącego Boga. Bo wyszedł z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego (Rdz.12,1) którzy mieli swoją naukę i swoją religię, w których nie było świadomości wypełniania mowy słów Wszechmogącego Boga i przestrzegania mowy słów Wszechmogącego Boga, które nakazał Abrahamowi Wszechmogący Bóg w przykazaniach, przepisach i prawach Wszechmogącego Boga. Apel do każdego z nas, by wyjść ze swoich nauk i swoich religii, które nie wypełniają mowy słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. I nie przestrzegają mowy słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga, które nakazał w przykazaniach, przepisach i prawach, w mowie słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. By nie ponieś konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. By każdy z nas, wzorem Abrahama wypełniał mowę słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga "I zamieszkał Izaak w Gerarze" Czyli i zamieszkał Izaak w Gerarze, mieście - państwie, wśród przeklętych - nieświadomych potomków Chama (Rdz.9,25) " a gdy mężowie tej miejscowości pytali o jego żonę, odpowiedział: Siostra to moja, bo bał się mówić: To żona moja" Czyli a gdy mężczyźni Geraru pytali o Rebekę, żonę Izaaka, odpowiedział Izaak mową słów: Siostra to moja, bo bał się mówić o Rebece, że to żona moja "Pomyślał bowiem: By mnie snadź nie zabili mężowie tej miejscowości z powodu Rebeki, gdyż jest piękna" Czyli pomyślał Izaak bowiem: By mnie pewnie nie zabili mężczyźni z Geraru z powodu Rebeki, żony mojej, gdyż jest piękna i Rebekę, żonę Izaaka wzięli by sobie za żonę swoją (Rdz 26, 4-7)
"a gdy przebywał tam przez długi czas, wyglądał raz oknem Abimelech, król filistyński, i zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, żonę swoją" Czyli a gdy przebywał Izaak w Gerarze mieście - państwie przez dłuższy czas, wyglądał raz oknem Abimelech, król filistyński, i zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, jak pieści się żonę swoją "Wtedy Abimelech wezwał do siebie Izaaka i rzekł: Przecież to jest żona twoja, czemu więc mówiłeś: To siostra moja ?" Czyli wtedy Abimelech wezwał do siebie Izaaka, gdy zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, żonę swoją i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abimelecha do Izaaka: Przecież to jest żona twoja, czemu więc mówiłeś: To siostra moja ? "Izaak odpowiedział mu: Mówiłem tak, bym nie zginął z powodu niej" Czyli Izaak odpowiedział Abimelechowi mową słów: Mówiłem tak, bym nie zginął z powodu Rebeki, żony mojej, gdyż jest piękna, by nie wzięli sobie żony mojej za żonę swoją, a mnie pozbawili życia, jak w zwyczaju bywało "I rzekł Abimelech: Cóżeś nam to uczynił ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Izaaka "Cóżeś nam to uczynił ? O mało co, a byłby ktoś z ludu spał z żoną twoją i byłbyś ściągnął na nas winę" Czyli o mało co, a byłby ktoś z ludności, żonę twoją wziął sobie za żonę swoją i byłbyś ściągnął na nas winę. Bo w królestwie Abimelecha było tak, że co do innego należało, do nikogo z ludności należeć nie mogło (Rdz.20) Zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma "Rozkazał więc Abimelech całemu ludowi, mówiąc: Kto by się dotknął męża tego i jego żony, niechybnie śmierć poniesie" Czyli rozkazał więc Abimelech, król filistynów całej ludności miasta - państwa Gerary, mówiąc: Kto by się dotknął męża tego i jego żony z pewnością śmierć poniesie. Zamiast rozkazać całej ludności Gerary, mówiąc: Co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.26,8-11)
"Izaak siał w owej ziemi i zebrał w tym roku stokrotne plony, bo Pan mu błogosławił" Czyli Izaak siał w ziemi filistyńskiej i zebrał w tym roku, co siał, i w każdym następnym roku, sto razy większe plony niż Filistyni, bo swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama "I wzbogacił się ten mąż, i coraz bardziej się bogacił, tak że stał się bardzo zamożny" Czyli i wzbogacił się ten mąż, w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg, i coraz bardziej się bogacił, bo w każdym roku, w którym siał w ziemi filistyńskiej sto razy większe od Filistynów zbierał plony, tak że stał się bardzo zamożny "Miał on stada owiec, stada bydła i liczną służbę; i zazdrościli mu Filistyni" Czyli miał Izaak liczne stada owiec i liczne stada bydła i liczną służbę, i tego wszystkiego, co miał Izaak zazdrościli mu Filistyni. Potomkowie Chama (Rdz.10,13-14; 9,25) przeklęci - nieświadomi, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama "Toteż wszystkie studnie, które wykopali słudzy ojca jego w czasach Abrahama, ojca jego, Filistyni zasypali i wypełnili ziemią" Czyli toteż przez zazdrość wszystkie studnie - źródła niewyczerpanej wody świadomości, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, ojca Izaaka, którą studnie - źródło niewyczerpanej wody świadomości, przemocą przejęła służba Abimelecha (Rdz.20,25) W czasach Izaaka Filistyni wszystkie studnie zasypali i wypełnili ziemią, by zakryć studnie - źródło niewyczerpanej wody świadomości "Wtedy rzekł Abimelech do Izaaka: Odejdź od nas, bo stałeś się daleko możniejszy niż my" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abimelecha do Izaaka: Odejdź od potomków Chama przeklętych - nieświadomych, bo stałeś się daleko możniejszy niż potomkowie Chama przeklęci - nieświadomi, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama (Rdz.26,12-16)
"Odszedł więc stamtąd Izaak i rozbił namioty w dolinie Geraru, i zamieszkał tam" Czyli odszedł więc Izaak od przeklętych potomków Chama z miasta - państwa Geraru i rozbił namioty w dolinie Geraru i zamieszkał w dolinie Geraru "Izaak odkopał studnię, wykopane w czasach Abrahama, ojca jego, które Filistyni zasypali po śmierci Abrahama," Czyli Izaak odkopał studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości wykopane w czasach Abrahama, ojca Izaaka, które Filistyni zasypali po śmierci Abrahama. By zakryć studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości, wykopane w czasach Abrahama, ojca Izaaka, w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "i nadał im te same nazwy, jakie nadał im ojciec jego" Czyli i nadał Izaak studnią - niewyczerpanego źródła wody świadomości te same nazwy, jakie nadał im Abraham, ojciec Izaaka "Gdy słudzy Izaaka kopali w dolinie, natrafili tam na studnię wody źródlanej" Czyli gdy słudzy Izaaka kopali w dolinie Geraru, bo ta zamieszkał Izaak, natrafili na studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego (Jan.4,14) "Lecz pasterze Geraru spierali się z pasterzami Izaaka, mówiąc: To nasza woda !" Czyli lecz grupa społeczna miasta - państwa Geraru spierała się z grupą społeczną Izaaka o jego studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego, mówiąc: To nasza woda ! Stojąc przy studni wody źródlanej (Jan 4,14), które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "Dlatego nazwał tę studnie Esek (Sprzeczka), bo sprzeczali się z nim" Czyli dlatego Izaak nazwał swoją studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego, które będzie miejscem sprzeczania się grup społecznych, które będą mówić: To nasza woda ! Stojąc przy studni wody źródlanej, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama (Jan 4,14), w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg (Rdz.26,17-20)
"Potem wykopali inną studnię i też spierali się o nią: dlatego nazwał ją Sytna (Zwada)" Czyli potem słudzy Izaaka wykopali w innym miejscu, inną studnię i też spierali się o nią: grupa społeczna potomków Chama, z grupą społeczną Izaaka o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg. Dlatego nazwał Izaak swoją studnię - Zwada, bo będzie miejscem spierania się grupy społecznej potomków Chama o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg "Potem przeniósł się stamtąd i wykopał inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu; i nazwał ją Rechowot," Czyli potem Izaak przeniósł się z miejsca sporu z grupą społeczną potomków Chama, o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego. I wykopał w innym miejscu, inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu, i nazwał Izaak swoją studnię Rechowot - bez żadnego sporu o nie wyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "i rzekł: Teraz Pan dał nam wolną przestrzeń, tak że możemy rozmnażać się w tym kraju" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Teraz Wszechmogący Bóg dał grupie społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama wolną przestrzeń w tym kraju, w którym nie będzie już żadnych sporów z grupą społeczną potomków Chama o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg (Rdz.26,21-22)
"I wyruszył stamtąd do Beer - Szeby" Czyli i wyruszył Izaak od studni - Rechowot, o którą nie było już żadnego sporu z grupą społeczną potomków Chama, do Beer - Szeby - źródło wody ograniczone przestrzenią, Szeby - przymierza Abrahama, który wypełniał wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem - przeklętym, nieświadomym potomkiem Chama, którego służba przemocą zajęła studnię Abrahama, którą wykopał w sześć dni, a siódmego dnia odpoczął (Rdz.21,22-32) Analogicznie do dziejów sześciu dni stwarzania przez Boga Wszechmogącego nieba i ziemi i siódmy dzień szabatu - sobota, odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz.2,1-3) "Tej nocy ukazał mu się Pan, mówiąc: Jam jest Bóg, ojca twego" Czyli tej nocy w drodze z Rechowot do Beer - Szeby ukazał się Izaakowi Bóg Wszechmogący w mowie słów, mówiąc: Jam jest Bóg Abrahama, ojca twego, w którym wypełniał swoja wolę Bóg Wszechmogący. Wtedy gdy wyszedł Abraham z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego, którzy mieli swoją naukę i swoją religię, która nie była według wskazań Boga Wszechmogącego, do ziemi, którą wskazał Abrahamowi Bóg Wszechmogący (Rdz.12,1-5) Wtedy zawarł przymierze Bóg Wszechmogący z Abrahamem, że potomkom Abrahama da ziemię Kananejczyków, potomków Chama (Rdz.15,18-21) W starości Abrahama i Sary, żony jego dał Bóg Wszechmogący Abrahamowi potomka - Izaaka (Rdz.17,17) i zonę z rodu Sema dla potomka Abrahama (Rdz.24,7) By zawarte przymierze Boga Wszechmogącego z Abrahamem wypełniać w potomkach Abrahama, ojca Izaaka " Nie bój się, bom Ja z tobą i będę ci błogosławił, i rozmnożę potomstwo twoje przez wzgląd na Abrahama, sługę mego" Czyli nie bój się Izaaku, bo jestem Wszechmogący (Rdz.17,1), Bóg Abrahama i Izaaka, syna Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący, i rozmnoży potomstwo Izaaka, syna Abrahama przez wzgląd na przymierze Boga Wszechmogącego z Abrahamem, w którym wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący, a Abraham wypełniał wolę Boga Wszechmogącego "I zbudował tam ołtarz, i wzywał imienia Pana, i rozbił tam namiot swój" Czyli i wprowadził Izaak system ofiarniczy, miedzy studnią - Rechowot, a Beer - Szebą, i świadomie wzywał imienia - Wszechmogący, który jest Bogiem Abrahama i Izaaka. I zamieszkał Izaak w ziemi, którą da Bóg Wszechmogący potomkom Izaaka, syna Abrahama " tam też wykopali słudzy Izaaka studnię " Czyli tam między Rechowot a Beer - Szebą w ziemi Kananejczyków, którą da Bóg Wszechmogący potomkom Izaaka, wykopali słudzy Izaaka studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego przez wypełnianie woli Boga Wszechmogącego ( Rdz.26, 23- 25)
"A gdy przybył do niego Abimelech z Geraru i Achuzat, przyjaciel jego, i Pikol, dowódca wojska jego" Czyli a gdy przybył do Izaaka, monarcha z miasta - państwa Geraru i Achuzat, przyjaciel monarchy i Pikol dowódca wojska monarchy. Trzech potomków Chama (Rdz.10,6; 13-14), którzy byli o różnych pozycjach społecznych "I rzekł do nich Izaak: Dlaczego przybyliście do mnie, skoro mnie nienawidzicie i wypędziliście mnie od siebie ?" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do nich trzech Izaaka: Dlaczego przybyliście do mnie, skoro mnie nienawidzicie i wszystkie studnie, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, potomkowie Chama zasypali z nienawiści i zazdrości (Rdz.26,15) I sprzeczali się o studnie, które wykopali słudzy Izaaka Rdz.26,20-21), i potomkowie Chama wypędzili Izaaka, syna Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. Dlatego, że swoją wolę Bóg Wszechmogący wypełniał w Izaaku, synu Abrahama i zazdrościli Izaakowi potomkowie Chama, bo stał się Izaak daleko możniejszy od potomków Chama (Rdz.26,12-16) "A oni odpowiedzieli: Widzieliśmy wyraźnie, że Pan jest z tobą i dlatego pomyśleliśmy sobie: Niech stanie między nami ugoda, to jest między nami a tobą" Czyli a trzech potomków Chama, którzy byli o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnie odpowiedziało mową słów: Widzieliśmy wyraźnie, że Wszechmogący jest Bogiem Izaaka, i dlatego trzech jednomyślnych pomyślało sobie: Niech stanie między nami potomkami Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli ugoda, to jest między potomkami Chama jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, a Izaakiem, synem Abrahama, w których wypełniał swoja wolę Wszechmogący Bóg "Chcemy zawrzeć z tobą przymierze" Czyli trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli. Chce zawrzeć z Izaakiem, synem Abrahama jednostronne zobowiązanie, Izaaka wobec trzech potomków Chama o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli w zawieraniu jednostronnych zobowiązań z Izaakiem i Abrahamem, ojcem Izaaka (Rdz.21,22-32), w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący (Rdz.26,26-28)
"że nie uczynisz nam nic złego, jak i my nie skrzywdziliśmy ciebie, lecz tylko dobro ci wyświadczyliśmy i pozwoliliśmy ci w pokoju odejść" Czyli, że nie uczyni Izaak potomkom Chama nic złego, jak skrzywdzili potomkowie Chama, Izaaka, syna Abrahama, i wszystkie studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, potomkowie Chama zasypali i wypełnili ziemią. I sprzeczali się o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, które wykopali słudzy Izaaka. Lecz tylko dobra nie wyświadczyli Izaakowi potomkowie Chama i wypędzili Izaaka, syna Abrahama, potomkowie Chama. Dlatego, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama (Rdz.26,12-21) "Ty teraz jesteś błogosławiony przez Pana" Czyli teraz wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, a wtedy wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka "Wtedy im wyprawił ucztę i jedli i pili" Czyli wtedy świadomym potomkom Chama, że wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, wyprawił Izaaka ucztę i jedli i pili potomkowie Chama "A wstawszy wcześnie rano złożyli sobie wzajemnie przysięgę, po czym Izaaka odprawił ich i odeszli od niego w pokoju" Czyli a wstawszy wcześnie rano, po wschodzie słońca złożyli sobie wzajemne przyrzeczenia, o jednostronnym dotrzymaniu złożonych sobie wzajemnych przyrzeczeń, a po złożeniu sobie wzajemnych przyrzeczeń, o jednostronnym ich dotrzymaniu. Izaak odprawił potomków Chama od siebie i odeszli od Izaaka, syna Abrahama w pokoju (Rdz.26,29-31)
"Tego samego dnia przybyli słudzy Izaaka i opowiedzieli mu o studni, którą wykopali," Czyli tego samego dnia, w którym przybyło do Izaaka trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli i opowiedziało Izaakowi: Widzieliśmy wyraźnie, że Wszechmogący jest Bogiem Izaaka, i dlatego trzech jednomyślnych pomyślało sobie: Niech stanie między nami potomkami Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, ugoda to jest między potomkami Chama, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, a Izaakiem, synem Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. Trzech potomków Chama o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli. Chce zawrzeć z Izaakiem, synem Abrahama jednostronne zobowiązanie, Izaaka wobec trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli w zawieraniu jednostronnych zobowiązań z Izaakiem i Abrahamem, ojcem Izaaka, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący (Rdz.21,22-32) "i rzekli: Znaleźliśmy wodę" Czyli i rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sług Izaaka: Znaleźliśmy wodę świadomości, w jednomyślnym wykonywaniu swojej woli potomków Chama, w Izaaku, synu Abrahama, w zawieraniu ugody, przymierza o jednostronnym zobowiązaniu, Izaaka wobec potomków Chama. I złożeniu sobie wzajemnie przysięgi, o jednostronnym dotrzymaniu złożonej sobie wzajemnie przysięgi (Rdz.26,28-31) "I nazwał ją Szibea" Czyli i nazwał Izaak studnię Szibea - Przysięga, którą wykopali słudzy Izaaka, tego samego dnia, w którym przybyli potomkowie Chama, by wykonać swoją wolę w Izaaku, synu Abrahama. Jednostronną ugodą, i przymierza zobowiązaniem, Izaaka, syna Abrahama wobec potomków Chama. I złożyli sobie wzajemnie przysięgę o jednostronnym dotrzymaniu złożonej sobie wzajemnie przysięgi "Dlatego nazwa miasta brzmi Beer - Szeba aż po dziś dzień" Czyli dlatego nazwa miasta brzmi Beer - Studnia, źródło wody świadomości, zawierania przez potomków Chama jednostronnego Przymierza - Szeba aż po dziś dzień "A gdy Ezaw miał czterdzieści lat, pojął za żonę Judytę, córkę Beeriego, Chetyty, i Basemat, córkę Chetyty Elona" Czyli Ezaw pojął za żony córki Chetytów z przeklętego rodu Chama (Rdz.10,15), wśród których Abraham nie chciał w najlepszym z grobów potomków Chama, pochować zmarłą Sarę, żonę swoją. Będąc jednomyślni chcieli wykonać swoją wolę w pochowaniu zmarłej Sary, żony Abrahama, w najlepszym z grobów potomków Chama (Rdz.23,6-30)" Były one powodem trosk dla Izaaka i Rebeki" Czyli były żony Ezawa, z rodu Chama powodem trosk dla Izaaka i Rebeki, bo będą chciały jednomyślnie wykonywać swoją wolę w mężu swoim Ezawie, synu Izaaka i Rebeki z rodu Sema (Rdz.26,32-35)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie