Outsourcing księgowości jest obecnie na porządku dziennym i stanowi spore ułatwienie dla działalności danej firmy. Trzeba tylko znaleźć biuro z wykwalifikowanymi specjalistami (np.
http://www.glc.pl/ksiegowosc), którzy na co dzień wykonują tego typu usługi. W ten sposób oszczędzicie pieniądze na dodatkowy etat oraz nie będziecie musieli się martwić, że pojawią się jakieś niedociągnięcia.
Wydaje mi się, że dobrą opcją mogła by być księgowość online, ponieważ dzięki temu mamy większy dostęp do swoich finansów. Sprawdź sobie koniecznie
https://wfirma.pl/ tutaj z tego co wiem, mają teraz narzędzia do wypróbowania całkiem bezpłatnie. W dodatku możecie zamiast z takiej księgowości, wybrać biuro rachunkowe, które działa na podstawie ich narzędzi.
Jeśli chodzi o samo rozliczanie podatku pit to można się tym zająć samemu, bez pomocy księgowej. Ja do tych celów używam programu
https://www.podatnik.info/program_do_pit/e-deklaracje. Zawsze to jakaś część obowiązków z głowy, może reszta spraw też okaże się prostsza niż wygląda.
Serio korzystasz z 3 biur rachunkowych w tym samym czasie? Wygląda na to, że żadne nie jest tak do końca dobre... Ja korzystam z tax care, gdzie przeniosłam się dawno już z biura stacjonarnego i ani nie przepłacam, ani nie dopłacam, a oprócz sprytnej księgowej mam na miejscu prawnika i wsparcie IT.
Zdecydowanie jestem za tym, żeby outsourcować takie usługi. Bardzo fajnie sprawdza się też
outsourcing it Nie każda firma ma aż tak takie zapotrzebowanie, żeby zatrudniać na cały czy nawet część etatu.
Biuro księgowe
https://biuro-optimum.eu to fachowa pomoc pod względem rachunkowym. Sama z nimi współpracuję od kilku miesięcy i do tej pory wszystko przebiega sprawnie i bezproblemowo. Kontakt jest zawsze szybki i prosty, dlatego jeżeli chodzi o fachową pomoc w tym zakresie, to właśnie kieruj się do nich.
Jak szukasz kogoś kompetentnego do księgowości w swojej firmie to polecam
http://bwtax.pl w Warszawie - prawdziwi specjaliści w swoim fachu