Kto z was korzysta już z archiwizacji dokumentów? Sporo moich znajomych posiadających swoje firmy wprowadziło to u siebie. Też zaczynam się poważnie zastanawiać nad takim rozwiązaniem. Sprawdzałam i ta firma
http://adsonline.pl/ ma u siebie cos takiego. Nie jest to drogie a podobno bardzo usprawnia działanie firmy.
U mnie się korzysta z archiwizacji, tak na wszelki wypadek.
Wiele dokumentów firmowych musi być na bieżąco archiwizowanych. Trochę mniejsze problemy są przy archiwizacji elektronicznej, ale jeśli chodzi o papierową to może być to spory kłopot. Wtedy warto zdać się na pomoc firmy zewnętrznej. Tutaj
http://www.archidoc.pl/archiwizacja-doku...owych.html jedna z takich firm.
Rozumiem, że chodzi Ci o elektroniczną archiwizację, tak? My już od dłuższego czasu mamy coś takiego wprowadzone w firmie, oczywiście jest to połączone z elektronicznym obiegiem dokumentów, o którym jest mowa na
http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny...dokumentow. My bardzo sobie takie rozwiązanie chwalimy i polecamy każdemu
Sprawdza się znakomicie, pozwala zaoszczędzić sporo miejsca, czasu i pieniędzy
Mozna dzisiaj bardzo sobie ulatwic prace dzieki takim specjalnym programom. Tutaj
https://www.goldenline.pl/firma/itmagination/ widzialam firme, ktora takie tworzy. Taka pomoc bedzie wskazana. Macie takie rozwiazania u siebie?
Dla mnie bardzo ważnym akcentem zarządzania firmą jest
automatyzacja procesów właściwie na każdym poziomie. Rozwój rozumiem jako automatyzację procesów biznesowych, aby jak najmniej rzeczy pozostawało na mojej głowie.
A gdzie przechowujecie dokumenty przez archiwizacją? Czego używacie do ich udostępniania? Wiele firm korzysta z Dropboxa. Jest to jednak ogromny błąd. Tutaj
https://fordata.pl/data-room-vs-dropbox/ warto sobie zerknąć i poczytać na temat bezpiecznej alternatywy dla Dropboxa. Myślę, że takie informacje mogą okazać się niezwykle przydatne.