Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Kantor- obsługa klienta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Obsługa kuleje jak nie mają dobrych programów ją usprawniających. Wiem, że tak jeszcze jest w wielu firmach ale co można poradzić. A są spoko oprogramowania i proste w obsłudze, szczególnie od https://focustelecom.pl/. I centralę mają porządną i system rejestrowania zgłoszeń właśnie od klientów, także mogą aktywnie nad tym panować jak kiedy i po co klient dzwonił, jaką ma sprawę. Nie ma opcji by czekać po godzinie na połączenie, system wtedy informuje innych pracowników że trzeba z klientem rozmawiać czy kierownictwo. Przemyślane rozwiązania jak czytałam na ten temat, do tego wszystko masz na komputerze to można sobie sprawdzać co i jak. Dane się zapisują w chmurze, żadnych dysków stacjonarnie nie ma.
Przelewy do polski wykonuje wraz ze stroną https://tanieprzelewy.com na niej są podane rankingi najlepszych firm, w których będą najkorzystniejsze przelewy
No ja przed świętami z pewnością będę musiał wymienić walutę, bo sporo sobie odłożyłem i zastanawiam się gdzie najkorzystniej. Z internetowych kantorów przewija się Waluteo często i ludzie polecają, ale czy faktycznie wymiana waluty przez internet opłaca się bardziej niż skorzystanie z usług stacjonarnych kantorów? Jak to wygląda w praktyce?
Stron: 1 2
Przekierowanie