16-11-2017, 12:50
26-12-2018, 23:28
Dzięki za te porady ! Na pewno będą przydatne
24-01-2020, 11:24
W call center na pewno przyda się też voip. Ja polecam firmę Super VoIP - mają świetne usługi!
25-03-2020, 23:42
Voip dla firm to najlepsze rozwiązanie obecnie na wykonywanie tanich połączeń, sprawną obsługę klientów. W połączeniu z wirtualną centralą i call center - same korzyści. Zobaczcie na https://focustelecom.pl/blog/telefon-voi...-korzysci/ . Mojego szefa ten artykuł przekonał do przejścia z centrali stacjonarnej i połączeń analogowych na centralę Voip. Focus Telecom Polska oferuje szereg takich rozwiązań dla firm. Centrala nie wymaga instalacji urządzeń dodatkowych, tylko komputery i telefony. Na jakość połączeń też nie można narzekać, klienci wręcz widzą poprawę niż wcześniej z połączeniami analogowymi.