Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Ile kosztuje podróż wakacyjna?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
A to jak ktoś wynajmuje, to faktycznie. Cena wakacji zależy od naszych zachcianek i tyle.
Wszystko zależy od tego dokąd chcesz jechać. My w marcu chyba wykupimy pakiet dla rodziny na wiosenny urlop Primavera Z tego co widziałam ceny są bardzo ok a atrakcje jakie oferuje hotel naprawdę zachęcające. Zauważyłam, że bardzo pozytywnie podchodzą do rodzin z dziećmi i starają sie, zeby każdy miał jakieś zajęcie dla siebie podczas pobytu.
Dużo zależy od tego, gdzie będziecie szukać noclegu. Warto zacząć od naszej strony http://www.edom.pl To baza noclegowa z całego świata Wink
Teraz po ostatnich zamachach bardzo potaniała Turcja - tydzien czasu w 5* hotelu ALL INCL od 300 eur na tydzień !
Mi przeważnie wychodzi koło 1500 na osobę, jak jadę tak na 5-6 dni, ale zazwyczaj właśnie chcę jak najwięcej zrobić w tym czasie i dużo pieniędzy schodzi na atrakcje, a jak ktoś chce jechać i leżeć na plaży cały czas to jakoś dużo nie straci, tyle co na transport i nocleg.
Cena zależy od miejsca, długości pobytu i standardu. Ja wolę jeździć tanio, za to odwiedzać wiele miejsc - zarówno w Polsce, jak i za granicą. W tym miesiącu zrobiliśmy już sobie małe 3-dniowe wakacje w Kruszwicy. Zatrzymaliśmy się w Zajazdkruszwica.pl - noclegi. Tam też jedliśmy większość posiłków. Trafiliśmy na bardzo ładną pogodę, więc poświęciliśmy dużo czasu na spacery. Wakacje nie muszą być drogie!
jeśli chodzi o bezpieczeństwo to przede wszystkim kochana Smile my np nigdzie nie ruszamy się bez opasek siband http://www.siband.pl/oferta/ są niedrogie bo kosztują coś koło 6 zł do tego z dobrej jakości materiału który nie uczula no i możesz sporo informacji w takiej opasce zawrzeć a w razie W to bardzo ważne!
moje podróże wakacyjne kosztują tyle na ile mnie stać Smile myślę ile mogę wydać i szukam takiej wycieczki, na którą mi wystarczy. Mam sprawdzoną wyszukiwarkę fru opinie byłam już z nimi na kilku wyprawach i każda super, również pod względem finansowym.
Można sporo zaoszczędzić, jeśli zabierzemy ze sobą jedzenie. W miejscowościach turystycznych oraz za granicą jest strasznie drogo. Warto więc wziąć np. mielonkę turystyczną czy też inne tego typu artykuły. #zabierzprofizesoba
Jak dla mnie zbyt ogólne pytanie. Przecież wszystko zależy od tego gdzie będziemy nocować, co chcemy tam na tych wakacjach robić, środek transportu itp.