Ja z tej dziedziny czytałam ostatnio o
marketingu szeptanym na stronie silesiasmile.pl. Wypowiadał się tam Sławomir Chojnacki - mistrz Polski w Pozycjonowaniu. Podjęto dyskusję na temat tego, czy taka forma promocji nie opiera się na hejcie, gdyż ostatnio korzystały z niej partie polityczne i nieco zaburzyły jej obraz. Jeśli jesteście ciekawi, to koniecznie zerknijcie!
Zastanawiam się nad prowadzeniem kampanii lojalnościowej w moim sklepie. Moi klienci dostaliby spore zniżki a ja zdobyłbym szersze grono odbiorów. Widziałem że firma Motivation Direct zajmuje się takimi programami, oferują nawet specjalną platformę internetową
http://www.motivationdirect.pl/oferta/pl...on-direct/
Teraz podstawą przy prowadzeniu działalności, jest też odpowiedni profil na facebooku. No nie ma co ukrywać, ma on tak szeroką skalę, że dzięki temu możesz zyskać naprawdę wielu potencjalnych odbiorców. Warto też zaczerpnąć wiedzy i poczytać na temat tego, kiedy najlepiej w danym social media publikować swój wpis, tak, by dotarł on do możliwie jak największej liczby odbiorców. Stąd się można sporo dowiedzieć:
http://publicrelations.pl/kiedy-najlepie...ial-media/.
zgadzam sie, profil na fb, twitterze czy google plus to jest podstawa
Ja interesuję się natomiast reklamą internetową w Niemczech. Jeśli kogoś interesuje taka tematyka to zapraszam, bo prowadzę
blog JestemKontent który jest właśnie w tej tematyce.
Ja mogę Ci polecić bardzo dobrą i sprawdzona firmę, która specjalizuje się w budowaniu pozytywnego wizerunku w internecie
http://socialpedia.pl/. Ich wielką zaleta jest kompleksowość i spójność wizerunku.
Ja natomiast preferuję marketing internetowy z firmy
https://solv.pl/uslugi/ nie dość, że nie jest droga forma reklamy, to przy tym jedna ze skuteczniejszych, bo przecież internet przejął teraz większość biznesów.
Reklama w sieci w dzisiejszych czasach to podstawa. Po pierwsze musi być ona odpowiednio zoptymalizowana - zarówno w Google Ads oraz na Facebooku. Ponadto z tego co czytałem na stronie internetowej
https://www.ecommerce2day.pl/zegnaj-adwo...oogle-ads/ Google postanowiło na automatyzację niektórych procesów - stąd zmiana z Google Adwords na Google Ads. Zmiana ma również na pewno inne podłoże, gdyż plan Google jest na pewno dobrze przemyślany.