Ja otworzyłam własny biznes w maju i kiepsko mi szło, zastanawiałam się jak polepszyć swoją sprzedaż i postanowiłam pokazać się w internecie. Promocją mojej firmy zajęli się
skuteczni.pl, i przyznam że od tego czasu moja płynność finansowa wyraźnie się polepszyła.
W moim przypadku największe efekty przyniosło pozycjonowanie, ale dobre efekty przynosi także reklama i marketing na Facebooku - tutaj
http://www.eyedesign.com.pl/oferta/ się tym zajmują. Dobrym pomysłem jest też z pewnością kampania AdWords.
Reklama w sieci powinna być naturalna i dlatego najlepiej sprawdza się
marketing szeptany. Musi być on jednak zrobiony z wyczuciem, by klientom zaciekawić i przyciągnąć, a nie odstraszyć.
Jeśli jesteś zainteresowana reklamą w sieci to nie ograniczałbym sie tylko do email marketingu.
Jest wiele możliwości reklamy w internecie więc warto z nich korzystać.
http://www.grupataka.pl/oferta/ - sprawdź sobie ofertę jednej z lepszych Agencji marketingowych oferujących usługi 360, czyli pełna obsługa marketingowa.
reklama w sieci jest bardzo ważna ale moim zdaniem warto pamiętać również o reklamie lokalnej. Ostatnio zainteresowało mnie
projektowanie opakowań i chyba zamówię kilka do mojej firmy. Jakby nie patrzeć opakowania odgrywają bardzo ważną rolę w reklamie. czytałam gdzieś kiedyś, ze klienci najczęściej siegają po produkty w ładnych opakowaniach. Coś w tym musi być bo ja też najczęściej kupuję rzeczy które wyglądaja atrakcyjnie pod względem wizualnym.
Uważam jak @helenaa91 pozycjonowanie to jest to! Ostatnimi czasy wykonuje Tacie firma
http://www.nowapozycja.pl/, efekty widoczne po około 2 miesiącach także warto. A portale też są bardzo dobrą rzeczą, jak na razie to chyba największa moc ma Facebook.
Pozycjonowanie jest bardzo skuteczne ale ja na twoim miejscu pomyślałabym o kampanii adwords, możesz ja zlecic tej firmie
http://funkymedia.pl/ (zostawiam numer telefonu do nich +48 (42) 636 31 83) Ja od jakiegoś czasu promuję swoją firmę z pomocą adwordsów, pozycjonowania i na portalach społecznościowych. Jestem nawet zadowolona z efektów bo z miesiaca na miesiac klientów przybywa.
Dziś bez obecności w sieci byłoby trudno. Trzeba mieć odpowiednią stronę, którą powinniśmy pozycjonować, profile w mediach społecznościowe, które powinny budować więź z klientem. Marketing mobilny może służyć na przykład do informowania o aktualnym postępie w realizacji zamówienia czy przypomnieniu o wizycie, jeśli na przykład prowadzimy salon urody. Wiadomości sms może wykorzystać też do promocji nowych produktów, oczywiście cała kampania musi być rzetelna. Jeżeli kogoś z Was zainteresowałam, na stronie
https://serwersms.pl znajdziecie więcej informacji o komunikacji SMS i jej skuteczności, która jest naprawdę wysoka.