Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaoczne studia
Autor Wiadomość
Oliwia
Senior Member
****

Liczba postów: 282
Dołączył: Aug 2014
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #1
Zaoczne studia
Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarza ... 259,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.

Moje poprzednie tematy:
19-09-2017 20:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
magda86
Junior Member
**

Liczba postów: 6
Dołączył: Sep 2017
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #2
RE: Zaoczne studia
studia zaoczne to trochę inny rodzaj studiów niż dzienne. Są bardziej intensywne bo przez dwa dni musi zostać przerobiony materiał, który na studiach dziennych jest omawiamy przez dwa tygodnie. Pewnie zdarza się tak, że pewien zakres materiału nie zostanie omówiomy

Moje poprzednie tematy:
    24-09-2017 12:26
    Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
    nieduzy
    Posting Freak
    *****

    Liczba postów: 1,022
    Dołączył: Oct 2015
    Reputacja: 0
    Status: Offline
    Post: #3
    RE: Zaoczne studia
    Po studiach trzeba też napisać pracę magisterską. Gdybym miała okazję pisać jeszcze raz to na pewno zajrzałabym na stronę http://e-statystyka.com.pl/. Z taką pomocą pisanie magisterski poszłoby mi dużo sprawniej.

    Moje poprzednie tematy:
    25-09-2017 10:57
    Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
    zofialipska
    Member
    ***

    Liczba postów: 115
    Dołączył: Jun 2018
    Reputacja: 0
    Status: Offline
    Post: #4
    RE: Zaoczne studia