Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kurier do opon
Autor Wiadomość
biddu
Senior Member

Liczba postów: 672
Reputacja: 0
Status: Offline
kurier do opon
Tak jak w tytule – jak zapakować opony kurierem?

Moje poprzednie tematy:
14-04-2021 21:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
alka
Posting Freak

Liczba postów: 852
RE: kurier do opon
Skoro potrzebujesz wysłać kurierem oponę to polecam https://www.oponykurierem.pl/ . bardzo fajna stronka, bo można na niej znaleźć wszystkie potrzebne informacje dotyczące przesyłki opon , w tym także jak je odpowiednio zapakować

Moje poprzednie tematy:
27-04-2021 02:00
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
klara
Senior Member

Liczba postów: 413
Mechanik Ferrari Tychy zamawia i wymienia opony za mnie, dlatego nie mam dużego doświadczenia w tym zakresie. Niemniej, wydaje mi się, że sama folia czy worek wystarczy. Najważniejsze to dobrze zakleić, nadać i po sprawie.

Moje poprzednie tematy:
29-12-2022 16:38
scyzoryk22
Senior Member

Liczba postów: 451
Witajcie. Ja z powodzeniem wysyłam różne paczki z firmą Pick Pack https://pickpack.com/ już od kilku miesięcy. Sprawdź sobie jakie mają możliwości. W sumie opon nie wysyłałem, więc nie podpowiem. Zajrzyj na stronę, to się dowiesz jakie gabaryty możesz wysłać. Jak dla mnie to najlepszy kurier miejski warszawa

Moje poprzednie tematy:
29-04-2023 11:08
Weroniczka24
Member

Liczba postów: 232