Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaoczne studia
Autor Wiadomość
Tapikur
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,217
Dołączył: Nov 2017
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #1
Zaoczne studia
Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/oferta-edukacyjn...320,54,259
a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych

Moje poprzednie tematy:
19-12-2019 15:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ArekW
Posting Freak
*****

Liczba postów: 816
Dołączył: Aug 2016
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #2
RE: Zaoczne studia
Jeśli poważnie podchodzimy do zdobywania wykształcenia i jednocześnie pracujemy zawodowo, studia zaoczne są najlepszym wyjściem. Poziom nauki bywa bardzo wysoki. Wiem, bo sam uzupełniam wykształcenie w trybie niestacjonarnym, wybrałem studia biznesowe MBA, które doskonale przygotowują do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa jak również dają perspektywę znalezienia dobrej pracy w większości firm, w tym tych działających na rynkach zagranicznych. Skorzystałem z oferty https://studia-mba.pl/ i naprawdę jestem zadowolony z programu i szans jakie daje mi uczelnia.

Moje poprzednie tematy:
25-03-2020 17:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
fiona11
Posting Freak
*****

Liczba postów: 822
Dołączył: Apr 2017
Reputacja: 0
Status: Offline
Post: #3
RE: Zaoczne studia