Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne
Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne (http://www.5teens.pl)
+-- Dział: Inne (/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Dział: Offtopic (/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Wątek: Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. (/showthread.php?tid=5749)



Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. - michealle11 - 31-07-2017 18:35

Jak w temacie poszukuję pracowni w której najlepiej będzie kupić gotowe projekty domów jednorodzinnychinteresuje mnie pracownia gdzie będę miała największy wybór, najciekawsze korzyści ale też bardzo ważne jest dla mnie pomoc ze strony architektów-nie znam się na wielu rzeczach i nie mam wyobraźni przestrzennej dlatego potrzebuję fachowej porady, żebym potem przy urządzaniu domu się nie denerwowała.


RE: Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. - monikabert90 - 11-03-2021 19:03

A skoro już o projektach domów mowa, to czy słyszeliście o nowej promocji w pracowni architektonicznej MG Projekt? Ja czytałam o niej na stronie internetowej https://www.mgprojekt.com.pl/. Z okazji Dnia Kobiet można tam aż do 14 marca zamówić taki gotowy projekt domu aż z 20% rabatem Smile Co Wy na to?


RE: Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. - Lukrecja - 07-09-2021 18:01

Taka pomoc na pewno jest bardzo ważna. Bądź co bądź od jakiegoś czasu przeglądam różne projekty domów i fajną opcją wydaje mi się hk 37 . Totalnie urzekła mnie stylistyka tego domu, a co więcej jest on nie tylko nowoczesny, ale także bardzo funkcjonalnySmile.


RE: Dobra pomoc ze strony architektów przy wyborze projektu. - Iryss - 23-12-2021 10:51