Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne
Wybór studiów - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne (http://www.5teens.pl)
+-- Dział: Nasze sprawy (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Nasze problemy (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Wątek: Wybór studiów (/showthread.php?tid=5230)



Wybór studiów - telcovo - 05-05-2017 15:32

Siemka. Jestem tegorocznym maturzystą i zastanawiam się jeszcze nad wyborem studiów. Jestem informatykiem z zamiłowania i chciałbym iść na dobrą uczelnię, jednak niekoniecznie miałbym pieniądze na utrzymanie. Czy studia zaoczne + jednoczesna praca to jedyne wyjście z sytuacji?


RE: Wybór studiów - gersoon - 17-05-2017 13:03

Ja studiuję grafikę w Krakowie i jakoś godzę naukę z pracą. Na pierwszym roku może być ci ciężko, więc proponuje wystartować z pracą od drugiego. Będziesz mieć wszystko ogarnięte i wiadomo będzie co i jak. Informatyka nie jest łatwa, ale jak lubisz to i nie masz problemów z matmą to bez problemu sobie poradzisz Smile. Powodzenia!


RE: Wybór studiów - Oliwia - 24-05-2017 19:33

Akurat w dzisiejszych czasach ciężko określić, jakie kierunki mają przed sobą najlepszą przyszłość. Rynek pracy zmienia się tak szybko, że nigdy nie wiadomo, co będzie najbardziej w modzie za kilka lat. Od dawna jednym z kierunków, które cieszą się duzym zainteresowaniem jest http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarzadzanie-i-s topnia,2,2,259,54,259 Warto zapoznać się z taką ofertą edukacyjną, bo akurat osoby zarządzające będą potrzebne zawsze w każdej firmie.


RE: Wybór studiów - kejti - 25-05-2017 23:25

Jest fajna opcja dla studiujących, moja znajoma z niej korzystała, nazywa się to bodajże kredyt studencki. To kredyt, który spłaca się dopiero po studiach Smile A jeśli nie chcesz zaciągać takiego zobowiązania to jak najbardziej zaoczne studia będą ok.


RE: Wybór studiów - natiiiss - 28-05-2017 21:42