Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne
Jak zaoszczedzić w firmie? - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne (http://www.5teens.pl)
+-- Dział: Nasze sprawy (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Społeczeństwo i wydarzenia (/forumdisplay.php?fid=37)
+--- Wątek: Jak zaoszczedzić w firmie? (/showthread.php?tid=3611)

Strony: 1 2


Jak zaoszczedzić w firmie? - ktora123 - 26-03-2016 00:23

Interesują cię oszczędności w twojej firmie w związku z tym chcesz zamienić lokalne biuro rachunkowe na internetowe to mogę ci polecić tę platformę http://business-tax.pl/ ja już korzystam z tego biura jest naprawdę taniej ale to nie znaczy że to jest gorsza opcja. Spróbuj a na pewno nie pożałujesz.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - charlotte - 31-03-2016 07:30

Jeśli chcesz zaoszczędzić to najlepszym sposobem jest zmiana samodzielnej księgowej na internetowe biuro rachunkowe. Od siebie mogę ci polecic Business Tax - http://business-tax.pl/ Mają bardzo atrakcyjną ofertę i swietnie wyszkolona kadrę. Ich jakość usług jest zawsze na najwyższym poziomie. Sama zastanawiam się nad przeniesieniem się do tej firmy.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - macia - 06-04-2016 00:40

Jak dla mnie to zupełnie niepotrzebne w miejscach pracy są takie rzeczy jak np. kablowka, mikrofalówki w kuchni i kuchenki..


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - ewelina546 - 24-04-2016 23:23

Zdecydowanie tańsze jest biuro rachunkowe online. Teraz właściwie nie ma różnicy między tym, a stacjonarnym. Znajdź po opiniach sprawdzone. Wiele z nich korzysta z nowoczesnego oprogramowania dla biur rachunkowych online https://mojebiuro24.pl/ albo warto namawiać swoje do testowania takich programów - ułatwiają współprace i to bardzo.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - AskaM - 25-04-2016 21:23

Faktycznie, dużo tańsze jest biuro rachunkowe online. Dobrym przykładem może być strona: http://pomoc.wfirma.pl/-jak-zaksiegowac-import-towarow-z-chin , która przedstawia co prawda poradnik księgowanie towaru z importu, ale należy właśnie do biura rachunkowego online. Chętni mogą przetestować za darmo przez 30 dni jak program się zachowuje.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - Elizabeth88 - 29-06-2016 20:23

Moim zdaniem prowadząc własną firmę chociażby w postaci działalności jednoosobowej, sporo możemy zaoszczędzić, korzystając z księgowości online. Taką możliwość daje nam chociażby http://biurorachunkowegusto.pl/ . W Biurze Rachunkowym Gusto uzyskujemy dostęp do specjalnego panelu, za sprawą którego możemy wystawiać rachunki, dostajemy informacje, kiedy trzeba opłacić ZUS, przy czym opcja na pewno nie wiąże się z dużymi kosztami.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - lidka - 07-11-2016 17:24

Spore oszczędności w firmie można osiągnąć stosując w swojej firmie
program księgowy online
Jest to tańsze i wygodniejsze rozwiązanie jak tradycyjna księgowość.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - hubir2 - 29-11-2016 10:36

A ja sam prowadzę księgowość, mam skończony kurs http://www.polbi.pl/pl/kursy-ksiegowosci-szkolenia-ksiegowych-podstawy-Warszawa-Centrum-certyfikat-ksiegowy-cena-kursu. Można dużo zaoszczędzić.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - zu0816 - 30-11-2016 16:11

Zrób listę rzeczy które są w firmie a nie koniecznie są potrzebne. Zastanów się na czym mozesz zaoszczędzić. Ja np zrezygnowałam z księgowej. Teraz sama wystawiam faktury i wszystko wyliczam. Ostatnio trafiłam na darmowe kalkulatory http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory i chyba zacznę w nich wyliczać podatki, wynagrodzenia itd.


RE: Jak zaoszczedzić w firmie? - hubir2 - 07-12-2016 19:44

A jak już wynajmować biuro rachunkowe to z doświadczenia mogę polecić http://www.lexus.krakow.pl/ lub http://www.tributumksiegowosc.pl/