Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne
Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne (http://www.5teens.pl)
+-- Dział: Inne (/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Dział: Offtopic (/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Wątek: Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? (/showthread.php?tid=28894)



Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? - koziel.wojciech.86 - 10-09-2018 09:48

Witam!

Otrzymałem propozycję nowej pracy. Zastanawiam się nad przyjęciem tej oferty, ponieważ nie wiem czy pasuję do takiej pracy. Firma zajmuję się wsparciem startupów. Moje niepewności wynikają z tego, że nigdy nie pracowałem w takiej firmie i nie mam doświadczenia na takie stanowisko. Co byście uczynili w takim przypadku? Proszę o jakiekolwiek podpowedzi


RE: Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? - miro443 - 10-09-2018 10:19

Zawsze warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie według mnie.Tylko przed współpracą z taką firmą to trzeba ją dokłądnie sprawdzić.


RE: Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? - beta66 - 15-09-2018 13:56

Nowoczesne rozwiazania sa bardzo wskazane w firmie. Mozna o takich pomyslec. Duza pomoca bedzie takie oprogramowanie. Tutaj https://pl-pl.facebook.com/ITMAGINATION/ widzialam firme, ktora sie zajmuje tworzeniem takich programow.


RE: Czy warto inwestować w doradztwo biznesowe w firmie? - Timix - 16-12-2018 17:25