Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne
Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne (http://www.5teens.pl)
+-- Dział: Nasze sprawy (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Szkoła (/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Wątek: Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia (/showthread.php?tid=1458)

Strony: 1 2


Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia - niemenka - 13-10-2014 09:03

Czy ktoś z Was może studiuje w Warszawie?
Zastanawiam się nad podjęciem studiów w trybie zaocznym o kierunku: logistyka.
Zastanawiam się gdzie warto jest to studiować? Na tygodniu pracuję tak więc jedynie studia zaoczne wchodzą w grę.


RE: Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia - dominik20 - 14-10-2014 08:29

Moje studia heh Big Grin
Aktualnie studiuję na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie:
http://www.dobrauczelnia.pl/studia-inzynierskie - tutaj możesz sobie poczytać o kierunkach.
Jest tam i logistyka. Studia inżynierskie - trwają 7 semestrów.
Zajęcia co dwa tygodnie tak więc wszystko da się dobrze sobie dopasować jeśli pracujesz zawodowo. Wykładowcy również ok tak więc zawsze można się z nimi dogadać jeśli akurat coś Ci nie pasuje.


RE: Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia - AleksandraSana - 15-10-2014 10:14

Jeśli chodzi o logistykę w Warszawie to wiem, że na mojej uczelni jest taki kierunek, to UTH możesz zobaczyć tutaj http://www.uth.edu.pl. Uczelnia powstała z połączenia dwóch: Wyższej Szkoły Cła i Logistyki oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej. Więc wydaje mi się, że tym bardziej warto studiować tam logistykę. Ja nigdy nie byłam umysłem ścisłym, dlatego zdecydowałam się na psychologie w biznesie, ale koledzy nie narzekają Smile


RE: Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia - Mariuszek - 17-10-2014 14:58