Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Dobry antywirus
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witajcie! Potrzebuję Waszej porady w kwestii wyboru antywirusa muszę kupić dobry program antywirusowy do firmy. Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem co wybrać .Co polecacie ? Słyszałem że dobrymi propozycjami są np eScan tutaj http://www.escanav.pl , co na jego temet możecie mi powiedzieć , ponoć jest świetny.
Też pytanie ile stanowisk masz w firmie? I ile licencji potrzebujesz? Też pytanie czy szukasz antywirusa zwykłego, czy raczej wersję biznesową?
Ja pierwsze słyszę, może ktoś ogólnie ma już doświadczenie z tym programem i się wypowie?
Ja tego programu nigdy nie miałam, kiedyś na domowym komputerze korzystałam z darmowego Avasta, ale powiem szczerze jego "gadanie" było strasznie denerwujące i przesiadłam się na Nortona. Teraz od pół roku korzystam z płatnej licencji Arcabit i sobie chwalę. Głównie zdecydowałam się na niego bo za 99 zł można kupić licencje na trzy domowe komputery, więc wychodzi najtaniej. Nie mam firmy więc nie wiem jaką wersje trzeba mieć do biznesu, ale na pewno nie możesz mieć darmowej licencji.
rozejrzyj sikę za płatnymi wersjami popularnych antywirusów typu avast. Mają taki plus od tych mniej znanych, dedykowanych specjalnie dla firm że tych pierwszych używają miliony użytkowników w domach i muszą dbać o skuteczność bo ich by obsmarowywali na forach
Ja nie byłam zadowolona z Avasta i przypuszczam, że nie ma tu znaczenia czy była by to wersja płatna czy darmowa. Z resztą miałam wrażenie, ze komputer z nim chodził dużo wolniej. Arcabit nie zamula mi komputera ani nie mam takiego wrażenia na innych urządzeniach mobilnych bo również go używam.
Do programów antywirusowych na urządzeniach mobilnych już całkowicie nie jestem przekonana, jakoś mi to tam nie pasuje...