Jeśli szukasz profesjonalnej drukarki to warto sobie zajrzeć do nich
http://fixandprint.pl/ . Mają dobrej jakości sprzęt, ale również prowadzą serwis. Jest też możliwość wynajęcia kserokopiarek. Uważam, że warto zajrzeć do ich oferty
Robimy profesjonalny
audyt drukowania dla firm, więc o drukarkach wiemy bardzo wiele, ale drukarka biurowa to jednak coś innego, niż drukarka domowa. W domu używam Canona, ponieważ ma wydajne tusze w dobrej cenie, i przede wszystkim przy wyborze drukarki kierowałabym się ceną tuszu oraz jego jakością.
U mnie sprawdza się drukarka Canon.
Dobra drukarka to tak naprawdę tylko połowa sukcesu. Jak tusz czy toner będzie słabej jakości, to i druk będzie raczej zdecydowanie niezbyt zachwycający... Ale całkiem spoko
tusze i tonery są w tej ofercie
Sądzę, że warto się z tym zapoznać
Zapominacie tylko o tym, że świat "sprzętu" cały czas się zmienia i to co jest dobre teraz za jakiś czas będzie przeżytkiem, przykład to drukarki LED poczytajcie sobie na ten temat -
http://drukwfirmie.pl/5277-druk-led-wypr...ent-z-biur naprawdę wydaje się, że za jakiś czas będzie to sprzęt, który będzie w każdym biurze, ale to się okaże.
Ja mam drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 2545 i jestem z niej bardzo zadowolona. Jest wielofunkcyjna i tusze wystarczają na długo.
w firmie mamy zwykła drukarę xerox, ale jesli potrzebujemy np. wydrukowac kalendarze- zlecamy
http://www.bayoner.pl i po sprawie.
My mamy w biurze drukarkę HP i jestem z niej bardzo zadowolona. Własnie zastanawiam się nad zamówieniem tuszu z
https://www.drukuj24.pl Z tego co widziałam mają najtańszy tusz na rynku - oryginalny. Zamawialiście tam kiedyś? jestem zdania, że tusz musi być najwyższej jakości.
Na pewno do grona profesjonalnych drukarek zalicza się EPSON L805, który przeznaczony jest głównie do druku zdjęć w formacie A4 (tusz załączony przez producenta starcza na wydrukowanie 1900 zdjęć w formacie 10x15)