Organizacja konferencji to spore wyzwanie. Na początek trzeba ustalić liczbę uczestników i pod tym kątem szukać sali. Jesli chcielibyście zorganizować dużą konferencję (nawet na 1000 osób) to polecam wynajęcie auli od Centrum
http://fumed.pl/ . Mozna u nich zorganizować wielki event w nowocześnie wyposażonych aulach i salach, które dostosowane są nawet do potrzeb osób niepełnosprawnych.
A ja szukam jakiejś sali pod konferencję, najlepiej w Krakowie. Mój znajomy mi polecił
http://www.icekrakow.pl/, podobno mają ciekawą ofertę. Chce, żeby moja konferencja odbyła się w ciekawym miejscu, gdyż przyjeżdza na nią sporo znakomitych gości z zagranicy
Bardzo dobrym miejscem na konferencje pod Warszawa jest ten hotel
http://www.hotellamberton.pl/konferencje/ Bardzo dobrze wyposarzony. Wybór sal konferencyjnych w zależności od liczby uczestników. Sale wyposażone w klimatyzację, nagłośnienie, sprzęt multimedialny, bezprzewodowy internet. Pokoje dla uczestników w wysokim standadzie. Restauracja z smacznym jedzeniem. Parking przy hotelu bezpłatny.
Sprawdźcie sobie koniecznie ten obiekt
http://www.mazurskiraj.pl/ . Miejsce jest naprawdę ciekawe i godne uwagi. Można tam bowiem zorganizować niesamowite konferencje, które przyciągną wiele osób.
Jeśli poszukujesz np. hotelu, w którym znajdziesz dużą powierzchnię konferyncyjno - bankietową, to ja gorąco polecam skorzystanie z
http://www.inbetween-hotel.pl/ niedaleko Lublina, w Jastkowie. Dogodnie dojedziesz tam również z Warszawy, Łodzi etc. Mają aż 5 sal, które pomieszczą nawet 600 osób. Warto podpytać o ofertę ale hotel robi wrażenie - cztery gwiazdki, własna restauracja, lobby bar, klub hotelowy. To doskonałe miejsce na spotkania biznesowe.
Dobrze jest wybrać okolicę, w której można również wypocząć. Po konferencji można wyjść nad morze, pospacerować, odpocząć.
Oczywiście, że tak
Sama lubie jeździć w takie miejsca gdzie jest sporo zieleni, cisza i spokój. Nawet w większych miastach są hotele, sale konferencyjne oferujące tego typu miejsce na organizacje konferencji. Od miejsca trzeba zacząć, później zostają już tylko detale. Ważny jest sprzęt multimedialny, ale to raczej sale mają na wyposażeniu. Warto zatrudnić osobę prowadzącą konferencje oraz hostessy do obsługi. To możecie załatwić w
Organizacja konferencji to ciężki kawałek chleba, trzeba pamiętać o praktycznie każdym, nawet najmniejszym szczególe. Co do sprawdzonych miejsc, to zastanawiam się nad nimi
http://www.polna70.pl/sale-szkoleniowe-warszawa Słyszałem sporo pozytywnych opinii na temat ich centrum szkoleniowego.
Ja kilka razy do roku korzystam z oferty centrum konferencyjnego w Warszawie, gdzie organizuję różnego typu spotkania, warsztaty i konferencje branżowe. Praktycznie przez przypadek zorganizowałam tu
https://i-viewmeetings.pl pierwsze spotkanie i tak już zostało. Spodobał mi się sposób podejścia do klienta i organizacja całego miejsca. Poza tym, moim gościom również się podobało, więc postanowiłam zorganizować tam kolejne wydarzenia. No i tak już zostało
) Jeśli ktoś szuka takiego miejsca w Warszawie, to moim zdaniem warto sprawdzić to miejsce!