Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: studiowanie na MUM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej hej wszystkim Smile Moi drodzy czy są tu studenci ( lub absolwenci) Mazowieckiej Uczelni Medycznej w Warszawie ? W tym roku pisze maturę i wiem jedno - chcę po maturze iść na pielęgniarstwo. Wiem, ze mają tu ten kierunek. Czy warto ?
Uczelnia jak najbardziej w porządku Smile o samym kierunku się nie wypowiem bo ja jestem na fizjoterapii, moja przyjaciółka na położnictwie. Na pewno sporo się nauczysz, głównie chodzi tu o zajęcia praktyczne i ćwiczenia, kładą na to największy nacisk ( a to ogromny plus moim zdaniem).
też mam pozytywne odczucia i obecnie jestem już na 2 roku na pielęgniarstwie właśnie Smile pierwsze zajęcia już za nami, ten rok też będzie wyjątkowy pod kątem nauki ale jak naprawdę to czujesz to będziesz zachwycona Smile poziom jest wysoki i na pewno uczelnia dobrze przygotowuje do wykonywania zawodu.
Bardzo bardzo Wam dziękuje za informację Smile będę jeszcze sledzic na biezaco co i jak i jak przyjdzie czas skladania dokumentów na pewno skorzystam Smile a Wam życzę powodzenia w nowym roku akademickim.
nie dziękuje Smile nauki jest sporo ale jak się studiuje to co naprawde nas interesuje to na pewno jest łatwiej Smile odzywaj się w takim razie za jakiś czas jak tam sytuacja się miewa i byc może do zobaczenia za rok Smile
i ja miałam przyjemność studiować na tej uczelni. polecam, jedna z lepszych w Polsce jeśli chodzi o kierunki medyczne Smile
@veronaa no trudno się tu z Tobą nie zgodzić, mam podobne zdanie Smile także lenka działaj i informuj nas o postępach Smile