Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Archiwizacja dokuentów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Korzystanie z archiwizacji dokumentów w firmie to już chyba podstawa. Po za tym to też bardzo ułatwia pracę. Jeżeli kiedyś będziesz się na to decydować to wiem, ze ta firma http://adsonline.pl/ pomaga w prosty sposób taką archiwizacją sie zająć.
Najlepiej porównać różne oferty. Tutaj http://www.archidoc.pl/skanowanie-i-e-archiwum.html namiary na firmę, która pomaga archiwizować dokumenty, a także tworzyć archiwa elektroniczne. Digitalizują dokumenty papierowe, co samodzielnie jest raczej trudnym do wykonania zadaniem.
znacie jakąś firmę z opola?
Ja mogę polecić usługi tutaj: http://archiwizacjadokumentow.com.pl/ind...-upadlosci . Moim zdaniem takie coś jest super pomysłem dla osób, które nie mają głowy do dokumentów i zarządzaniem ich, a jednak do kontroli jest wszystko potrzebne nawet po zamknięciu działalności.
Warto mieć taką sprawdzoną firmę, najlepiej z polecenia.
Do pewnego czasu trzeba dokumenty przechowywać i archiwizować w swoim biurze.
W utrzymaniu porządku w dokumentach pomagają tego typu przybory do archiwizacji i organizacji dokumentów: https://segato.pl/organizacja-i-archiwizacja
A co robicie z dokumentami które nie wymagają archiwizacji. Ja swoje oddaje do skupu makulatury http://www.sawo-recykling.pl/skup_makulatury.html W tej firmie zajmują się niszczenie dokumentów w taki sposób aby nie dało się odzyskać z nich żadnych danych i przeprowadzają recykling papieru. Fajna sprawa, takie przyjemne z pożytecznym. Ja pozbywam się nadmiaru papierów a przy okazji dbam o środowisko.
A propo dokumentów nie wymagających archiwizacji. U nas działa firma, która także oferuje niszczenie dokumentów - http://impuls24.pl/zakres-uslug/niszczenie-dokumentow/. Gwarantują ochronę danych. Wydaje mi się, że wciąż mało takich punktów, a szkoda, bo przecież ciągle zbierają się nie tylko niepotrzebne dokumenty, ale i inne zapiski z danymi, które za chwilę nadają się do wyrzucenia.
Ja podobnie jak poprzednicy uważam, że najwygodniej jest taką archiwizację dokumentów prowadzić w wersji elektronicznej. Dlaczego? Zajmuje to mniej miejsca, czasu i pieniędzy. Są firmy, takie jak na przykład http://www.primesoft.pl/, które dostarczają nowoczesnych, innowacyjnych systemów dla przedsiębiorstw ,które umożliwiają właśnie taką elektroniczną archiwizację papierów w firmie Smile
Tak, w firmie zdecydowanie lepiej się sprawdza elektroniczna archiwizacja dokumentów i moim zdaniem każdy powinien ją wprowadzić. Przepisy prawne w tym zakresie nie są zbyt jasne, ale wystarczy dobrze się zagłębić, aby wiedzieć, co i jak należy zrobić.
Stron: 1 2
Przekierowanie