Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Organizacja wesela
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Moim zdaniem lepiej zorganizować wesele w restauracji. Jest z tym dużo mniej roboty niż z organizacją wesela na sali. Myślę, że całkiem dobrym wyborem mogłaby być restauracja Kazimierz Kraków. Kazimierz sam w sobie jest magiczny. To byłoby zdecydowanie niezapomniane wesele.
Polecam lekturę tego artykułu http://hotelnabloniach.pl/blog/niezbedni...atunkowym/ . Ślubu i wesela nie da się powtórzyć, więc warto zadbać o to, aby wszystko było idealne! Taki koszyczek może uratować nam z pozoru dramatyczną sytuację. Miejmy jednak nadzieję, że się nie przyda.
My wesele organizujemy sami. Początkowo chciałam kogoś do tego zatrudnić ale stwierdziłam, że damy radę Smile Właśnie zastanawiamy się nad weselem pod warszawą - http://www.hotellamberton.pl/wesele/ Bardzo nam się podoba, mają atrakcyjne ceny, piękną sale i dobrą lokalizację. Byliście tam kiedykolwiek? Ile osób było u was na weselu?
A ja jak bedę miala organizować swój ślub to tylko tu http://www.mazurskiraj.pl/wesela-i-eventy/wesela Piękna okolica, nad jeziorem, można zorganizować ślub nad jego brzegiem. Hotel zapewnia miejsce na 200 osób, jedzenie regionalne lub euroejskie - sprawa gustu. Ja bym wybrała regonalne. A jaka piękna może być sesja zdjęciowa. Tą usługę jak i wiele innych zapewniają organizatorzy. Praktycznie nie trzeba się o nic martwić.
A czy macie już wybraną biżuterię na swój ślub? Ja właśnie mam ten dylemat i nie mogę się na nic konkretnego zdecydować. Piękne wzory widziałam na stronie http://ika-biernat.pl, z tym, że to jest hurtownia, a ja szukam czegoś w sprzedaży detalicznej. Doradzicie?
Mi się wydaje, że nie ma już chyba znaczenia w jakim miejscu zrobisz wesele, bo wszędzie jest coraz lepsza obsługa i właściciele dbają, że klient nie musiał się o nic martwić. Przynajmniej gdy chodziłam na rodzinne wesela nie zauważyłam, żeby był z czymś problem. Warto chyba wszystko zaplanować, widziałam jak to robiła moja ciocia. Może przeglądnijcie sobie kilka porad http://celnie.pl/organizacja-slubu-i-wesela-w-gdansku Warto mieć zawsze kilka punktów odniesienia i nie przejmować się na zapas. W Kazimierz zawsze będzie miał wyjątkowy klimat Smile
Ciekawe lokale weselne znajdziesz na stronie http://www.wesele.com.pl/firmy-slubne/lokale-weselne. Są tam zarówno restauracje, hotele, jak i same sale, więc można łatwo porównać który lokal jakie udogodnienia oferuje. Wszystko zależy od tego na ile osób planowana jest impreza i jakie masz oczekiwania. Smile
Ja mam pomocny serwis dla Ciebie. Zarknij na http://www.wesele.com.pl/ a znajdziesz tam pomocne wskazówki odnośnie ślubu i wesela. Jest też baza firm np. fotografów, kamerzystów, firm cateringowych, fryzjerów ślubnych i wielu innych. To ułatwia idealne zaplanowane tego wyjątkowego dnia. Polecam Wink
A co za różnica czy na sali czy w restauracji? Przecież na sali też jest zawsze oferta z posiłkami dla gości. Chyba że o czymś nie wiem? Chętnie poczytam wasze opinie bo jestem teraz na etapie organizacji wesela siostry i jak na razie to wybrałam tylko konkretne fajerwerki, spędziłam na stronie http://www.jorge.com.pl dobrych kilka godzin zanim wybrałam te najpiękniejsze ze wszystkich Big Grin Szkoda, że budżet ograniczony bo zamówiłabym wszystkie Big Grin
Najlepiej organizować imprezę w restauracji - wtedy wszystko za was zrobi obsługa, a wy będziecie gośćmi.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie