30-09-2015, 17:38
08-10-2015, 11:37
No możesz, ale jeśli będziesz sama dzwonić to po co zaraz call center?
Nie wystarczy telefon z nielimitowanymi połączeniami?
No chyba, że chcesz zagonić całą rodzinę i sąsiadów, to wtedy faktycznie sprawdzi się jakaś centralka telefoniczna jak z http://www.spikon.eu/wirtualna-centrala/ , ale jeśli nie, to niekoniecznie
Nie wystarczy telefon z nielimitowanymi połączeniami?
No chyba, że chcesz zagonić całą rodzinę i sąsiadów, to wtedy faktycznie sprawdzi się jakaś centralka telefoniczna jak z http://www.spikon.eu/wirtualna-centrala/ , ale jeśli nie, to niekoniecznie
14-10-2015, 13:04
Moim zdaniem to bez sensu. Przecież to oferta dla firm a nie dla kogoś kto prowadzi jednoosobową DG lub wcale jej nie ma.
14-10-2015, 13:07
Prowadzisz firmę, że interesuje cię call center? Jeśli tak to ja bym pomyślała najpierw o rozbudowaniu firmy a dopiero później o call center itd. Na początek w zupełności wystarczy ci dobry telefon z ciekawą ofertą abonamentową. Poczytaj sobie trochę o telefonach np na http://www.lgswift.pl/lg-swift-l1-ii-e41...d605-f173/ i wybierz odpowiedni model dla siebie. Ja np mam LG L7II i abonament w Play. Dużo dzwonię do klientów i wszystko jest ok.
03-11-2015, 16:49
Call center w domu? pewnie, że tak. Wiele firm tak dziala- pracownicy zdanie w swoich mieszkaniach wykonują pracę. Łatwiej jednak pracować w gronie kilku osób.Łatwiej o motywację. Wez to pod uwagę.
08-11-2015, 14:56
Cassie weź pod uwagę to, że niektórzy lepiej skupiają się w ciszy.
29-03-2016, 01:10
Raczej nie..
01-01-2020, 18:35
Call center w domu? ciekawa opcja tylko po co? to jest przecież rozwiązanie dla firm a nie dla osób prywatnych. W firmach jak najbardziej, najlepiej w tym zakresie korzystać z centrali wirtualnej. Dobrą ofertę ma Focus Telecom. Poza centralą udostępniają na przykład technologię WebRTC https://focustelecom.pl/blog/co-to-jest-...ia-webrtc/ . Ta technologia umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń za pomocą słuchawki i komputera. Bez konieczności podpinania aparatu telefonicznego. Ułatwia to kontakty z klientami i usprawnia obsługę. Można w jednym czasie wykonywać znacznie więcej połączeń.