Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Jaka henna?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Stosowałyście kiedyś hennę na brwi i rzęsy? W internecie przeczytałam, że niezła jest henna proszkowa anna hornung, ale czy to prawda?
Macie jakąś wiedzę lub doświadczenie w tym temacie?
Bawicie się w takie coś ? ja nie jestem co do tego przekonana
akurat nie mam doświadczenia z henną ale zawsze chciałam spróbować Smile
Kupujcie tylko i wyłącznie profesjonalną henne, bo ta drogeryjna bardzo szybko schodzi.
okej, dzięki za radę! Smile
Henna profesjonalna jest najlepsza.
Ja robię zabieg henną na brwi, ale wyłącznie w salonie u mojej kosmetolog.

Nie próbowałyśmy jeszcze robić rzęs, ponieważ przymierzam się powoli,
żeby zrobić u niej szkolenia z przedłużania rzęs Kraków,
więc zupełnie inną metodą chciałabym doprowadzić je do porządku po kursie.

Czy są tu dziewczyny, które mają takie kursy za sobą i noszą rzęsy po zabiegu?
Jaką metodą przedłużacie najczęściej? Które wypróbowałyście do tej pory?
Moim zdaniem zdecydowanie najlepsza jest henna NJD (ja zamawiam ją w Perfumeria.pl). Fajnie działa na brwi, kolor zawsze wychodzi mi taki jaki chcę, no i nie mam potem problemu, że mi wypadają rzęsy albo że wyglądają jakoś tak nienaturalnie. Z tej firmy fajny jest też szampon z henną
Mnie henna nie przekonuje, do brwi używam kredki a do rzęs mam taką odżywkę co na https://kontigo.com.pl/makijaz/kosmetyki...-rzes.html zamówiłam i mam mega gęste rzęsy dzięki temu więc wystarczy je tylko lekko tuszem przejechać i super wyglądają