Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: obfite miesiączkowanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
mam taki wstydliwy problem Sad mam bardzo obfite miesiączki już nie wiem co robić... Jak mam okres czuję się fatalnie ;/ na dodatek często robi mi sie słabo i jestem blada Sad lekarz powiedział ze to anemia i że tak sie dzieje czasem podczas okresu Sad Probowałam domowymi sposobami uzupełnić zelazo ale nic nie pomogło (jedzenie wątróbki między innymi - bleee) . Dopiero odkąd zaczęłam zażywac chela ferr czuje sie zdecydowanie lepiej Wyniki też się poprawiły. Anemia opanowana Smile) tylko jak opanowac miesiączkę ??
Powiem tak- obfite miesiączki mogą ale nie muszą powodować anemii. Warto w takim przypadku skonsultować się z dobrym ginekologiem. Miałam podobna sytuację i mimo że teraz jest lepiej to i tak chcę podejść tutaj http://medichouse.pl/specjalista/ginekolog-warszawa/. Ponoć to najlepszy ginekolog w Warszawie. Może i Twoim mieście znajdziesz jakiegoś specjaliste i sie przebadasz?
Koniecznie udaj się do ginekologa. On będzie wiedział co zrobić z tą dolegliwością. Sama miałam ten problem, miałam tak obfite krwawienia, że musiałam brać leki na ich zatrzymanie...
U jakiego lekarza byłaś. Idź do ginekologa. Zbadaj krew. Anemia to raczej za mało krwi, a nie obfite miesiączki...
Polecam skorzystać z dimedic.eu
NA tamtej stronie jest dużo informacji o antykoncepcji. Uważam, że tabletki antykoncepcyjne pomogłyby przy bardzo obfitych miesiączkach.
Cześć,