Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Sprzęt do pracy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Witam. Zastanawiam się nad zakupem sprzętu do prowadzenia księgowości. Zależy mi, żeby to był dobry i szybki sprzęt, ponieważ jako księgowa wiem, że wykonuję dużo różnych funkcji. Pomyślałam sobie o produktach Apple np ten http://ispot.pl/mac-macbook-pro , ale sama nie wiem i proszę Was o opinię.
Zobacz ranking komputerów stacjonarnych – PC
http://www.szukamrecenzji.pl/artykul/ran...ch-pc.html
Moim zdaniem najlepiej sprawdzają się do rozbudowanych programów księgowych.
Sprzęt ma ogarniać dla mnie programy potrzebne do zarządzania firmą. Na przykład taki http://infotelecom.pl/k/m/p/kadryplace Musi chodzić stabilnie i komputer i program. Nie mam ogromnych wymagań. Muszę zliczyć podatki czy godziny pracy i w sumie poza tym komputer nie jest mi niezbędny.
W wielu firmach niezbędne do prawidłowego przechowywania danych są płyty CD/DVD czy pendrive, które w niskich cenach można kupić w http://www.cdr-nosniki.pl/ . jeśli porównasz ich ofertę i ceny, przekonasz się, że są najniższe na rynku. Dodatkowo firma oferuje akcesoria komputerowe i fiskalne.
Od kilku miesięcy zastanawiam się nad wymianą komputera, którego używam do pracy i nad zainwestowaniem w http://www.office-365.pl/Office-365-Enterprise-E3. Pracuje zdalnie, a najnowszy office 365 jest mobilną wersją office, co dla mnie byłoby idealnym rozwiązaniem. Nie wiem na jaki system operacyjny się zdecydować. Linux czy windows 10?
Jesli nie chcemy wydawac okolo 2k na nowy komputer, to zawsze mozemy kupic poleasingowy, np z firmy mdmkomputery.pl - gdzie sprzet kosztuje ponizej tysiaka, z Winda oryginalna, na gwarancji itp.
Jeżeli nie macie co zrobić ze sprzętami poleasingowymi, zamiast je wyrzucać, można je oddać do skupu specjalistycznej firmie, np. http://www.skupit.pl/. Dzięki temu oprócz tego, że chronimy środowisko, to także mamy możliwość odzyskania paru groszy Smile Recycling to zawsze dobry pomysł.
Jeśli chodzi o sprzęt do pracy to w moim wypadku komputer i drukarka są niezbędne. Jednak warto przed ich zakupem sprawdzić parametry, szczególnie drukarki by koszty wydruku nie były zbyt wysokie. Ja przez zakupem sprawdziłam ceny i dostępność zamienników co daje mi niskie koszty. Zamienniki kupuję zawsze w https://itoner.pl bo mają dobrą jakość i darmową wysyłkę.
Są drukarki, które mają bardzo tanie oryginalne tusze. Popatrz na modele od Epsona. Koszt pojemników z tuszem do nich jest niewielki. Dodatkowo drukarki Epson można teraz kupić w promocji i zyskać nawet do 240 zł (zwracają część kosztów zakupu).
Warto w zakładzie pracy przeprowadzić pomiar predkosci internetu Ja myślałem że mam dużo większy a okazało się że nie. Wg umowy powinno być lepiej a się muli. Będę zmuszony zmieniać dostawcę. Także jak będziesz podłanczać internet to zwróć na to uwagę.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie