Forum Dyskusyjne - młodzieżowe, ogólnotematyczne / wielotematyczne

Pełna wersja: Studia inżynierskie w Warszawie. Jaka uczelnia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Czy ktoś z Was może studiuje w Warszawie?
Zastanawiam się nad podjęciem studiów w trybie zaocznym o kierunku: logistyka.
Zastanawiam się gdzie warto jest to studiować? Na tygodniu pracuję tak więc jedynie studia zaoczne wchodzą w grę.
Moje studia heh Big Grin
Aktualnie studiuję na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie:
http://www.dobrauczelnia.pl/studia-inzynierskie - tutaj możesz sobie poczytać o kierunkach.
Jest tam i logistyka. Studia inżynierskie - trwają 7 semestrów.
Zajęcia co dwa tygodnie tak więc wszystko da się dobrze sobie dopasować jeśli pracujesz zawodowo. Wykładowcy również ok tak więc zawsze można się z nimi dogadać jeśli akurat coś Ci nie pasuje.
Jeśli chodzi o logistykę w Warszawie to wiem, że na mojej uczelni jest taki kierunek, to UTH możesz zobaczyć tutaj http://www.uth.edu.pl. Uczelnia powstała z połączenia dwóch: Wyższej Szkoły Cła i Logistyki oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej. Więc wydaje mi się, że tym bardziej warto studiować tam logistykę. Ja nigdy nie byłam umysłem ścisłym, dlatego zdecydowałam się na psychologie w biznesie, ale koledzy nie narzekają Smile
Witaj, też myślę nad wzięciem logistyki jako drugiego kierunku od przyszłego roku. Obecnie studiuję na WSIZiA w Warszawie zarządzanie i inżynierię produkcji. Logistyka byłaby chyba dodatkowym atutem, gdy będę szukał pracy.
Oczywiście pod uwagę biorę jedynie obecną uczelnię, nie ma innej opcji. Chodzi mi przede wszystkim o wykładowców, którzy często pracują w branży, o której nauczają, wiedzą więc najlepiej na co zwracać uwagę podczas nauki. Nie czepiają się też drobnostek i łatwo się z nimi dogadać co do terminów egzaminów.
Super. Dzięki za odzew.